Δεν προλαβαίνετε να κάνετε γυμναστική τις καθημερινές; Δεν πειράζει.
11 Feb

Δεν προλαβαίνετε να κάνετε γυμναστική τις καθημερινές; Δεν πειράζει.

Posted By: pharmacyonline Times Read: 25

Το Σαββατοκύριακο είναι ιδανική περίοδος της εβδομάδας για γυμναστική.

Βρετανική έρευνα από το Πανεπιστήμιο Loughborough δείχνει ότι η άσκηση, ακόμη και αν περιορίζεται αποκλειστικά στο Σαββατοκύριακο, εξακολουθεί να είναι ευεργετική και αποτελεσματική, δεδομένου ότι περιορίζει τον κίνδυνο καρδιοπαθειών και καρκίνου και συνεπώς μειώνει τις πιθανότητες πρόωρου θανάτου. Η μόνη προϋπόθεση είναι να διαρκεί τουλάχιστον 150 λεπτά, αν είναι ήπιας έντασης, ή 75 λεπτά, αν είναι έντονη.

Οι μελετητές υποστηρίζουν, ότι οι αθλητές του Σαββατοκύριακου αφιερώνουν συνειδητά χρόνο στην άθληση.

Οπότε, το Σαββατοκύριακο που οι ασχολίες λιγοστεύουν, η προπόνηση είναι πιο αποδοτική και πιο εντατική.

Ασκήσεις που σας προτείνουμε:

Περπάτημα

Η πιο εύκολη γυμναστική για όλους. Ανάλογα με το πόσο συχνά περπατάμε, μπορούμε να καταφέρουμε να χάσουμε εύκολα ακόμα και μισό κιλό ανά εβδομάδα.

Ποδήλατο

Ενισχύουμε και βελτιώνουμε το μυοσκελετικό μας αλλά και το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα, έχουμε ψυχολογική ηρεμία, καταπολεμούμε τις αϋπνίες, μπορούμε να χάσουμε περιττά κιλά.

Κολύμπι

Αυξάνει τη μυική μάζα και δύναμη, διατηρεί υγιή την καρδιά, βοηθάει στον έλεγχο του βάρους, ενισχύει την ευλυγισία.

Τρέξιμο

Μείωση πιθανοτήτων για καρδιακά νοσήματα, εγκεφαλικά, διαβήτη και παχυσαρκία.

PharmacyOnline.gr © 2017


Powered by Bear in mind